خانه / تناسب اندام / ورزش‌هایی برای لاغری و سفت‌ کردن بازوها
ورزش‌هایی برای لاغری و سفت‌ کردن بازوها

ورزش‌هایی برای لاغری و سفت‌ کردن بازوها

همواره و درتمامی فصول بانوانی هستند که برای لاغری شکم و باسن تلاش می‌کنند، اما باید آگاه باشند که باید به لاغری و تناسب بازوها نیز توجه کنند. برای چربی‌سوزی و لاغرکردن بازوها، باید حرکات ورزشی که درادامه معرفی خواهیم کرد را به صورت منظم انجام دهید. برای آگاهی از حرکات و ورزش‌هایی برای لاغری و سفت‌ کردن بازوها با زندگی ایده‌آل همراه باشید…

پس از انجام حرکاتی که درادامه اشاره می‌کنیم، متوجه لاغری و سفت شدن بازوها خواهید شد. اگر درکنار این حرکات یک رژیم مناسب هم بگیرید نتایج ملموس‌تر خواهند بود.

و اما ورزش‌هایی برای لاغری و سفت‌ کردن بازوها :

  1. حرکت اول:

حرکت اول حرکت شنا است. برای ایستادن در حالت شروع، روبه شکم بخوابید و پاهایتان را دراز کنید و با کمک دستانتان روی انگشتان پا بایستید. در این حالت دستانتان صاف نگه دارید و سعی کنید ستون فقراتتان صاف باشد. سپس دستتان را از بازو به آرامی شکسته و به سمت پایین در همان حالت حرکت کنید وپس خم بودن کامل از آرنج در این حالت 30 ثانیه بمانید. می توانید عضلات شکمتان را نیز منقبض کرده و به چربی‌سوزی آنها نیز کمک کنید.

  1. حرکت دوم:

مانند تصویر پشت به نشیمن صندلی بایستید.از قسمت جلو و کنار نشیمن صندلی نگه دارید و رو به پایین به آرامی حرکت کنید و درهمین حالت پاهایتان را از زانو خم کنید و به پایین روید و سپس به آرامی به حالت اولین باز گردید. این حرکت را 30 بار انجام دهید.

  1. حرکت سوم:

دست راستتان را به پشت سرتان برده و از آرنج خم کنید. سپس مانند تصویر آرنج دست راست را با دست چپ نگه دارید و به سمت چپ بکشید. درهمین حالت 30 ثانیه بمانید. برای هرطرف این حرکت را 8 بار هرکدام 30 ثانیه انجام دهید.( 8 بار سمت راست و 8 بار چپ، توجه کنید که سمت چپ نیز به منوال قبلی ولی با دستهای برعکس است).

همچنین ببینید

کاهش اشتها

5 توصیه حتمی برای کاهش اشتها

اگر بدلیل اشتها مضاعف همیشه درحال خوردن می‌باشید ، به همین دلیل نمی توانید لاغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *