خانه / تناسب اندام / چگونه در عرض 5 دقیقه پاهایی لاغر و کشیده داشته باشیم؟
پاهایی لاغر

چگونه در عرض 5 دقیقه پاهایی لاغر و کشیده داشته باشیم؟

چگونه پاهایی لاغر داشته باشیم؟ نرمش و ورزش‌هایی که ران هایتان را لاغر می‌کنند کدامند؟ نرمش های لاغر کننده‌ی پاها و ران چگونه انجام می‌شود؟ آیا واقعا نرمش موضعی برای لاغری ران‌ها موثرند؟ برای یافتن جواب این سوالات با زندگی ایده‌آل همراه باشید…

اکثر بانوان از چاقی ساق پاها و یا ران هایشان شکایت می‌کنند. مصرف بیش از حد خوراکی‌های حاوی شکر،نمک و یا روغن زیاد، درکنار آن کم نوشیدن آب و مصرف کالری بیشتر از کالری سوزانده شده باعث چاقی پاهایتان خواهد شد.

اگر شما نیز از اشخاصی هستید که مشکل چاقی ران و پا دارید می‌توانید با نرمش‌هایی که در ادامه معرفی می‌شود چربی رانتان را بسوزانید و صاحب پاهایی کشیده شوید.

1- حرکت اسکات:

الف- پاهایتان را به عرض شانه باز کنید.

ب- سپس دستانتان را مستقیم به سمت جلو دراز کنید.

ج- پاهایتان را طوری روی زمین قرار دهید که نوک پاهایتان به سمت بیرون قرار بگیرد.

د- کمرتان را صاف نگه‌دارید و بدون خم کردن ستون فقرات به آرامی بالا و پایین حرکت کنید.

ی- درهنگام نشستن ران پاها و باسنتان را منقبض و درهنگام بلند شدن ماهیچه‌تان را منبسط کنید.

این نرمش را در 3 ست 12 تایی انجام دهید.

2- حرکت ورزشی دوم برای داشتن پاهایی لاغر

الف- مانند شکل A بصورت چهاردست و پا بایستید.

ب- گردنتان را صاف نگه‌دارید بطوریکه گردنتان با سطح زمین موازی باشد.

ج- همچنین ران پایتان و دستانتان هم باید باهم موازی باشند.

د- در همین حالت دست راستتان را به سمت جلو دراز کرده و صاف نگه دارید درهمین حالت پای مخالفتان (چپ) را بلند کرده به سمت عقب صاف دراز کنید.درهمین حالت 3 الی 4 ثانیه مکث کنید.

ی- این نرمش را برای هرطرف 5 بار انجام دهید.

3- حرکت ورزشی سوم برای داشتن پاهایی لاغر

الف- ابتدا صاف روی زمین دراز بکشید. پاهایتان را جفت کرده و روی زمین قرار دهید.

ب- سپس پاهایتان را صاف از زمین بلند کنید بگونه‌ای که پاهایتان با کمرتان زاویه 90 درجه بسازد.

ج- دقت کنید که زانوهایتان را نشکنید و صاف باشند.

د- این حرکت را 12 بار انجام دهید.

 

انجام این نرمش‌ها 5 دقیقه طول می‌کشد. با انجام این نرمش‌ها در هر روز هفته نتیجه‌ی آنها را بزودی خواهید دید و به مرور پاهایی لاغر و کشیده و خوش فرم خواهید داشت.

همچنین ببینید

ورزش‌هایی برای لاغری و سفت‌ کردن بازوها

ورزش‌هایی برای لاغری و سفت‌ کردن بازوها

همواره و درتمامی فصول بانوانی هستند که برای لاغری شکم و باسن تلاش می‌کنند، اما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *